פאה = "חתול בשק"?!

Share on print
Share on email
Share on whatsapp

 התסכול של הרבה נשים שרכשו פאות הוא המיתוס השגוי והרווח של " פאה = חתול בשק" הרי ברוב המקרים התשלום על הפאה הולם את המוצר, ואם רכשת בזול או ביוקר המוצר יהיה בהתאם. איך לדעתך על אישה להתייחס לתהליך רכישת הפאה?

 פאה היא מוצר יקר מאוד ונצרך מאוד. האם יש כללים בזה? מה הגישה שצריכה ללוות את הנשים בתהליך? איך הן ימנעו ממקרים של "חתול בשק"?

"אז שאלת אם יש בזה כללים, כנראה שלא…אני רוצה להאמין שאף פאנית לא "עובדת" על הלקוחות שלה ומחפשת לתת להן שיער לא טוב. וכמו שאמרת, הכלל שמשלמים יותר מקבלים יותר עובד גם בפאות:)

לדעתי החוויה הזו של "חתול בשק" היא אצל אנשים מאוד מסוימים.

אני נתקלתי בשני סוגי נשים:

יש את הסוג הראשון, נשים שסומכות עלייך ובחיים לא ירגישו שאת מוכרת להן 'חתול בשק' כי הן פשוט מכירות אותי ואת האישיות שלי, ואת הסחורה שלי!

הסוג השני הן אלו שתמיד חוששות ובצדק, כנראה כבר נכוו אצל פאניות אחרות או באמת לא קבלו מוצר טוב  ולסוג הזה מצאתי פתרון מאוד יעיל!  בגלרייה שלי הן נקראות: "פאות מלאי ליגה" יש לנו פאות מלאי שהן עשויות משיער ליגה, מושקעות מאוד כל שערה עם גימורים וטיפול ברמה גבוהה. ואני מוכרת אותן ככה באותו מחיר כמו פאה בהזמנה ולא תאמיני זה פותר את הרגשת "החתול בשק" לגמרי…תחשבי על הסיטואציה שאישה רואה את עצמה בפאה שהיא רוצה לרכוש, בלי לדמיין יותר מידי, פשוט כך.

היום אני יכולה להגיד שהמכירות שלי מתחלקות באחוזים ל50 אחוז הזמנות ו50 אחוז מלאי. נשים פשוט מאושרות והרבה יותר רגועות לקנות משהו שהן רואות . התיקונים וההתאמה הסופית של פאות המלאי הם מינוריים וזה פותר את הבעיה לכל הנשים שלא מסוגלות לדמיין איך תראה הפאה שלהן

כיום אצלי בגלרייה רוב ההזמנות מבוצעות למי שיש ראש גדול מאד- רשת L  או XS ולהן אין פאות במלאי, במלאי אני מייצרת לרוב M   ומעט S.

וכמו שאני מתרשמת אכן לא מדובר בעוד "סלון פאות" קלאסי, כי זה פשוט לא סלון פאות זוהי "גלריית אומנות" אמיתית על כל המשתמע מכך, כל פאה היא חתימת איכות אומנותית. האומנות היא הבסיס החשוב כאן לאורך כל השלבים של יצירת הפאה, ממיון השיער ועד לתפירה המושלמת לראש הלקוחה. הצבעים והבנייה המדוייקת והיצירתית כך שתתאים לכל אחת בצורה ההולמת אותה. זוהי אומנות.

כדי שיצירת האומנות תצא מושלמת, הכל נעשה במקום אחד, מוזמנות להציץ לגלרייה ולמאחורי הקלעים של בניית הפאות שלכן:)

Open chat