טיפול, תחזוקה ואיחסון

חשוב שתדעי מספר דברים לצורך שמירת הזכויות שלך במסגרת האחריות השיער הינו מוצר טבעי לחלוטין והוא דומה בדיוק לשיער ראשינו ולכן הוא מצריך טיפול וטיפול נכון על מנת לשמור עליו בצורה הטובה ביותר.
Share on print
Share on email
Share on whatsapp

חשוב שתדעי מספר דברים לצורך שמירת הזכויות שלך במסגרת האחריות השיער הינו מוצר טבעי לחלוטין והוא דומה בדיוק לשיער ראשינו ולכן הוא מצריך טיפול וטיפול נכון על מנת לשמור עליו בצורה הטובה ביותר.

חפיפה בזמן

חפיפה היא הכרחית לחיות השיער ולכן פאה בייבוש טבעי בשימוש רצוף או רצוף פחות מומלצת לחפיפה פעם בשבועיים ופאה ביבוש עם פן מומלצת לסרוק פעם בחודש ( אלא אם נלבשת פעם בשבוע) רק עם קיבלת הדרכה ברורה כיצד לחפוף את הפאה את רשאית לעשות זאת. ברכישת פאה את זכאית לקבל הדרכה מעשית אצלנו בגלריה + סרטון הדרכה מפורט במייל. כדאי לצפות בו פעמיים שלוש לפני שאת ניגשת למלאכה.

ייבוש טבעי

המונח ייבוש טבעי מבטא את איכות השיער ומוכיח את אופי השיער סגנונו וסוגו

המושג ייבוש טבעי מוצלח אינו מחייב שימוש ללא טיפול מקצועי.

טיפוח נכון

לאחר החפיפה יש להזין את השיער בלחות, סרום, סיליקון. מה שהשיער לא ניזון מקרקפת הראש. החומרים מיועדים לשמור את השיער בזוהרו לתקופה ארוכה יותר, חומרים לשיער חיוניים לו בדיוק כמו ויטמינים לגוף. בפאה מתולתלת / תנועתית/ גלית יש לקחת בחשבון שיש ירידה מסוימת ברמת התילתול במשך הזמן כי שיער שאינו מחובר לראש מאבד מאופיו. קשרים הם דבר טבעי ונורמלי אבל עליך לדאוג להתיר אותם בזמן, סרוק קל בעורף לאחר החבישה או במידה וזו פאה מתולתלת בעזרת מזלג מיוחד, ביחד עם חומרים תסיר את הקשרים ותחזיר לפאה את מראה הפרש שלה.

חבישת הפאה

חבישת הפאה מומלצת רק על שיער יבש. שיער רטוב גורמת לשיער להיות פריזי ומרחיבה מאד את הרשת, קחי זאת בחשבון.

אחסון

גם לאחר החבישה יש לשמור על הפאה ולאחסן אותה במקום ובתנאים הראויים, אין להניח את הפאה קרוב למקור חום כלשהוא – תנור חימום, תנור אמבטיה, מזגן, מפזר חום, מנורת לילה. במקום חם (חדר אמבטיה) או מאובק. עדיף לשמור על הפאה במקום סגור בחדר השינה.

זהירות

לא כדאי לתקוע סיכות T על החלק העליון של הפאה (לייס או סקין) זה מחורר את הבד שהוא עדין מאד. שימת לב בזמן לכל בעיה תמנע הרחבת נזק ואי נעימות  שמירה על הוראות אלו וטיפול נכון בפאה הם שמירה על זכויותיך ניתן לרכוש אצלנו בגלריה את כל החומרים האיכותיים והחדשניים ביותר הנדרשים לטיפוח הפאה ושמירתה

איטא שמחה מאד לשמוע אותך ולהעניק לך את השרות המגיע לך.

Open chat