ייבוש טבעי זה חסכוני?

Share on print
Share on email
Share on whatsapp

הטרנד של פאות ייבוש טבעי כבש את רובנו, זה נשמע מבטיח, לחפוף לעצמך את הפאה ולחסוך בין 120-150 ₪ מידי שבועיים. אבל לחלקינו החלום הזה מתנפץ כשאת רק מנסה לחפוף לעצמך את הפאה לראשונה ו…מיד רצה לפאנית הכי קרובה שתסדר ותטפל ו…תסרק. איך עושים את זה והאם זה מתאים לכל אחת?

השאלה שלך כל כך במקום! אני יכולה לומר שיבוש טבעי זהו טרנד בעייתי בעיני.

אני אעשה לכן קצת סדר,  במקור 'ייבוש טבעי' הוא צורת טיפול המוכיחה את איכות המוצר, וכשאני כפאנית רוצה לבדוק שיער שאני קונה אם הוא איכותי או לא אני חופפת אותו, צורת היבוש שלו תוכיח לי אם השיער איכותי ושווה או יבש ולא מתאים לי.

הרבה נשים שואלות ומנסות ומתקשרות אלי להבין בדיוק איך חופפים, כי צורת החפיפה המקצועית היא משמעותית מאד לתוצאת הייבוש. רציתי להקל עליכן וזאת הסיבה שהוצאתי סרטון הדרכה מפורט מאד לגבי איך חופפים פאה! קבלו אותו ממני במייל בימים הקרובים:) וכן יופיע בעמוד הוידאו של האתר בקרוב.

ייבוש טבעי איכותי לאו דווקא מוכיח שהלקוחה תסתדר עם הפיאה בלי לגעת בה בפן או בבייביליס. גם חשוב לדעת שצריך להשקיע בחומרים טובים כדי שהשיער יתייבש יפה במיוחד שער מתולתל.

חשוב מאוד לדעת כי תהליך הייבוש הטבעי נעשה גם לשיער חלק כדי לבדוק את איכותו, אך אי אפשר ללכת עם שיער חלק ללא פן, אז כך שיבוש טבעי לא מבטיח תמיד שתוכלי להסתדר לבד בעצמך!

אל תרגישי לא בנוח אם את לא מצליחה להיות פאנית אפילו לא לחצי שעה:)

כי בפועל לא כל לקוחה תדע לחפוף בצורה טובה (גם עם הסרטון שלי…)

לסיכום : מהניסיון שלי יש לקוחות שמסתדרות מצויין עם החפיפה והייבוש הטבעי, נראות טוב תמיד וחוסכות כסף.. לרוב מדובר בפאות יותר מתולתלות , אבל אם "אין לך את זה" אל תתעקשי כי ללכת עם פאה שלא חפפת טוב זה לא נראה טובJ אני בטוחה שאת טובה בדברים אחרים…

כמובן, שכדי לפנק את עצמך ואת הפאה תמיד כייף לתת לפאנית שתטפל בה בצורה מקצועית, ולהראות נהדר.

Open chat