בין רצון למציאות

Share on print
Share on email
Share on whatsapp

אפשר להכתיר את הפאניות ל"מגשימות חלומות":)

אני שומעת הרבה בחורות וגם נשים נשואות מצהירות "אני אעשה כזו פאה", החלום של כל בחורה מתולתלת /חלקה/ מקורזלת/ גלית הופך למציאות בפאות שהיא רוכשת לקראת החתונה. אפשר להגדיר אותך כ"מגשימת החלומות" של הכלות

ביננו זה נכון, פאה יפה לכלה זה לא רק הגשמת חלום, זה שינוי סטטוס, שינוי אופי, שינוי תדמית, ולכל אישה זהו שינוי מצב רוח!

פגשתי לא פעם נשים שאמרו לי  "זה לא יאומן מה הצלחת לעשות לזאת וזאת'…" פתאום היא כל כך יפה כל כך מאירה..

כלות באות עם פנטזיות ואני מייצרת אותן.

אני לא אגיד שלפעמים אני צריכה לגבש איתן יחד את הפנטזיה, ויש גם כאלה שהן ממש פאסיביות ולא מבינות אבל לרוב כלות יודעות מה הן רוצו, כי ראו אצל החברות

אז כן, אני מקבלת את בענווה ההכתרה של "מגשימת חלומות":)

בין רצון למציאות

בין אופי ליופי, מה קורה כשלקוחה בטוחה ש"זה הכי מתאים לי" ו"זה מה שאני רוצה", לא משנה למה, בגלל האופנה בגלל החברה או כי היא פשוט אוהבת את זה. ואת איטא כפאנית מקצועית ואומנית, יודעת רואה ומבינה שהגזרה הזו לא מתאימה לה. מה קורה אז?

במובן מסויים את בעצם את הופכת להיות המגשרת בין הלקוחה לרצונותיה למראה "הלא מושלם" שלה עם הגזרה

בין היועצת לפאנית המקצועית איך את ממליצה ללקוחה מסוג זה לגשת לפאנית?

אכן קורה לא מעט שהלקוחה רוצה משהו שממש לא מתאים לה אני לרוב  מצליחה להוכיח לה מה לא נכון בבחירה שלה! והן שומעות לי.. תאמיני לי שאחר כך הן תמיד חוזרות ואומרות לי צדקת! את מקצועית בהתאמה!

מכרתי פעם לכלה מתולתלת 2 פאות לפני החתונה היא מאד רצתה 2 פאות מתולתלות, היא לא הצליחה להתרגל לרעיון שהיא תלבש משהו לא מתולתל, ואני לא הסכמתי בשום פנים ואופן למכור לה 2 מתולתלות ידעתי שאחרי חודשיים היא תתחרט על זה, לאחר משא ומתן והסברים ושכנועים… מכרתי לה אחת מתולתלת ממש מיוחדת,  ממש דומה לשיער שלה והשניה תנועתית.. בסופו של ענין היא לובשת היום רק את התנועתית ולא גומרת להזכיר לי כמה צדקתי…

אני יכולה להעיד שכשהלקוחה משדרת אמון בפאנית הכל מנהל אחרת, ונראה אחרת, הידיים שלי יותר חפשיות וזורמות והתוצאה מוכחת כמוצלחת ביותר.

כשהלקוחה חוששת ומשדרת לחץ זה ניכר על התוצאה כי אני מעצבת בשלבים… ועד שמגיעים לתוצאה שאני רציתי מלכתחילה זה לוקח זמן.

ומה הכי חשוב שהלקוחה "תעמוד על שלה" או שתשמע רק לחוות דעתה של הפאנית?

חוות דעתי- לסוג מסויים של פאה בחלט מתייחסת גם למה שאשה רוצה וחולמת

יש משהו שמייחד אותך ואת הגלריית פאות מכל מקום אחר?

ב90 אחוז מהמקרים לא מחכים אצלי בתור! אני חושבת שזה לא מכבד לא אותי ולא את הלקוחה שפינתה מזמנה להגיע אלי "לחכות בתור" , זה לא מרפאת שינייםJ

וכמובן אני אוהבת להיות עם כל לקוחה באופן אישי מאד, מתחברת אליה מבינה אותה, נותנת לה את כל היחס ואת מלא תשומת הלב, אני גם יותר מרוכזת בפאה שלה, בלי הערות ביניים של לקוחות אחרות והתוצאה מדברת בעד עצמה.

נשים בעקבות כך נהנות מחווית קניה יותר אישית ורגועה הן תמיד מציינות שכייף להן שיש שקט ושאני קשובה רק להן. וכמובן הן לא מבזבזות זמן בתור.

בתור נותנת שירותים אני מעדיפה לחכות ללקוחה מאשר שהלקוחה תחכה לי…

תאמיני לי שלא מעט לקוחות הפכו לחברות טובות שלי! יש משהו בעיסוק הזה ובשקט הזה (למרות הרעש של הפאן:) שמאפשר לדבר יותר ולשתף, אז אני לא פעם על תקן יועצת ואפילו פסיכולוגית השעת פינוק הזו נותנת הרבה מרחב נפשי גם.

אני לא מחייבת לסרק דווקא אצלי את הפאה, מאד משחררת אבל רובם חוזרות אלי לסרוקים. ואם יש לקוחה ששלחה לי לקוחה לקניה אני אישית מתקשרת אליה ומזכה אותה במתנה בסירוק חינם.

Open chat